+420 775 152 006
info@zuzzihusarova.cz

6 Srp 2017

MEDITAČNÍ TIP pro začátečníky i pokročilé

Ať už je to Harvard, stovka mých klientů nebo já sama. Jedno máme společné: Meditace působí víc než božsky nejen na naši mysl, ale hlavně na každodenní životní pohodu a naši vnitřní a vnější krásu.

Studie z Harvardu říkají, že mi roste šedá kůra mozková, moje klientky píšou sms a emaily, jak se jim po pravidelné vedené meditaci lepší sebevědomí, vztah, a celkový klid v životě. Ať už si tam najdeme cokoliv, pokud nám něco dělá dobře, tak v tom chceme pokračovat. To je logický.

Nebudu ti nic nalhávat, začátky byly těžký. Nemusí tomu ale vždy tak být, pokud máš vedle sebe experta, který ti pomůže překonat prvotní překážky nedisciplinované mysli. Mysl je občas potvora, a dává nám zabrat. Jenže meditace na ni působí tak božsky, že si brzo budeš užívat odměny ve formě vnitřního klidu a hlavy bez myšlenek. Jaký by to bylo na chvilku vypnout neutichající chaos? To se můžeš naučit na kurzu Mindfulness.

woman on the beach

Při meditaci usínám

Nejčastější problém, se kterým se moji klienti potýkají je spánek u meditace. Proč se tak děje? Protože naše mysl je netrénovaná a proto tedy tento stav klidu nevydrží a vypne.

Tipy co s tím:

  1. Udělat si aktivní cvičení (jógu, běh, protažení) před meditací
  2. Dvě sklenice vody (hydratovat tělo)
  3. Jemně otevřít oči, přivři je a nech vstoupit trochu světla
 

Jsem si jistá, že až to vyzkoušíš, posuneš se zas o kousek dál. Budu ráda, když mi napíšeš, jak se ti meditace daří nebo pokud se potýkáš s dalšími z meditačních problémů. Ráda je s tebou rozeberu osobně a najdem spolu to nejlepší ideální řešení. Můžeš si se mnou domluvit setkání online nebo osobně. 

Klienti, kteří praktikují pravidelně meditaci říkají, že jim meditace přináší nejen pozitivní naladění přes celý den, ale také fyzickou relaxaci a pocit klidu. Sami také přiznávají, že jsou si více vědomi sami sebe, což jim pomáhá k sebe-vědomí a reflexi.

Mohlo by tě zajímat:

Klienti meditují každý den po dobu přibližně deseti minut první měsíc. Je to vždy s audio nahrávkou, kterou si zdarma můžeš stáhnout zde. Jejich praxe zahrnuje také uvědomování si svých pocitů, emocí a fyzického těla. To společně a sezeních rozebíráme a nacházíme ty nejlepší možné varianty pro lepší prožitek z meditace.

Je opravdu fascinující vidět, že díky praktikování meditace můžeme aktivně měnit nejen svůj mozek, ale i výrazně zlepšít kvalitu svého života a zbavit se nahromaděného stresu v životě. Spoustu studií ukázalo, že meditací můžeme změnit nejen vztahy v naší rodině a s partnerem, ale také vycházet s lidmi v práci či se šéfem. Ještěže já jsem si šéfem sama sobě, takže vycházím sama se sebou dobře 🙂

Jak to máš ty? Co ti pomáhá zklidnit se? Jakou máš zkoušenost s meditací? Budu ráda, když mi to sdělíš zde. Těším se na vás.

S láskou Zuzzi

Zuzzi-9 (1)

1 Odpověď

Zanechat odpověď